neděle 26. ledna 2014

Raw pohanková kaše/"jogurt"

O syrové stravě jsem se zmiňovala už u receptu na raw kuličky (tady). Dnes vám představím další sladkost.
Sice se mi sbíhají sliny, když všude vidím ty krásně nazdobené snídaňové ovesné kaše s ovocem a arašídovým máslíčkem, ale radši se na ně jen koukám, je mi z nich těžko. A tak jsem jásala, když jsem objevila tuhle lehkou dobrotu.
s mraženým červeným rybízem - hodí se na letní rána

RAW pohanková kaše/"jogurt"

Ingredience:
základ: 30g pohanky
1 banán
dle chuti: jakékoli další ovoce, ořechy, semínka, skořice, raw kakao,...

Postup:
Pohanku necháme přes noc poležet ve vodě, ráno slijeme vodu a pohanku rozmixujeme s banánem. Ostatní ingredience jsou na vás, můžete při mixování přidat další ovoce, nebo jím kaši jen ozdobit.
jednou jsem ji zkoušela bez banánu, jen s jablkem a ostružinami

I když ji všude najdete pod názvem kaše, mně přijde i jako dobrá alternativa jogurtu, za což může banán, který dodává krémovou konzistenci (a také díky němu není potřeba sladit), takže banán z receptu určitě nevynechávejte.

tahle byla moje úplně první, ostružinová♥
Jak vidíte, není to nic složitého a chuť je nepopsatelně skvělá.

18 komentářů:

  1. Přesně jak píše Barča, vypadá to skvostně. :))
    Pohanku jsem ještě nikdy nejedla, takže chuť by pro mě byla neznámá. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Když se tepelně upraví, má takovou svou hooodně typickou chuť, kterou hodně lidí nedává (:D), ale v téhle kaši není vůbec cítit. :)

      Vymazat
  2. Jak ses o ni zmínila v komentáři u mého článku, tak jsem si řekla, že ji teda musím vyzkoušet. A teď, když vidím, jak vypadá, mě láká ještě víc, ááá. Vypadá nádherně a chutně! :) Pohanku bohužel doma nemám, ale teď někdy v týdnu musím vyrazit do zdravé výživy a koupit si ji! :)

    Už jsem ti řekla, že máš úžasný blog, ještě lepší články, skvělý myšlení, krásné fotky.....? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji ráda doporučuji každému. :D Rozhodně si pohanku kup, snad narazíš i na dobrou cenu.

      Jé, moc děkuju (*neví co napsat, protože neumí přijímat lichotky* :D), potěšilo mě to! :)

      Vymazat
  3. Ta vypadá dobře:) Asi se inspiruji a také zaběhnu do zdravé výživy pohanku vyzkoušet :) Máme ji hned za rohem a já ji ignoruji, stydím se :D

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá uplně úžasně sakra! :D Takhle večer -_- :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! A ta pohanka přes noc váze zmekla? Já se toho hrozne bojím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee, neboj, ona nacucne tou vodou a pak se v pohodě rozmixuje. :)

      Vymazat
  6. wow to vyzera super!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  7. Mnaaam vypadá vážně nadherně, škoda že my ted jedem jen na jablkách =D

    OdpovědětVymazat
  8. pohanku jsem většinou klíčila v klíčící stanici tak dva dny a je fakt pak dobrá rozmixovaná s banánem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ji někdy nechávám klíčit, ale takhle mi to většinou stačí. Je to taková dobrota, že je těžké vydržet. :D

      Vymazat
  9. Jůůů, tak to vypadá moc dobře :) Až se mi sběhly sliny :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pohanku já ráda, kaše mě ještě nenapadla, takže díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Achjoooo, mixére, vrať sse zpátky!!!! :(

    OdpovědětVymazat