čtvrtek 6. srpna 2015

My food doesn't scream: SVAČINY (2)


Grep s cukrem? Vždycky jsem tuhle kombinaci vídala lidi jíst, ale zkusila to až teď... Už to chápu! :D
*

Ovocem se nic nezkazí.♥
*

Tofu pomazánka se sušenými rajčaty a grahamové chlebíčky.

*

Peanut butter cups? Ne, my máme caramel cups. :3
*

... nebo jablka v karamelu!
*

A co třeba nepečený jáhlový čoko dort?
*

I na klasických oslavách se naštěstí najde něco veganského. :'D
***

26 komentářů:

  1. No páni, tak ten dort vypadá opravdu kouzelně! Grepy nemám ráda, ale s tím cukrem... možná to taky zkusím.

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :)
      Já grepy můžu, nejraději mám z nich vymačkanou šťávu. :)

      Vymazat
  2. Karamelový cup musí být mňamka :D A ten dort, bože :O ♥

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl boží.. karamel byl dělán s kokosovým mlékem. :3

      Vymazat
  3. Grep s cukrem jsem videla jenom v Simpsnech :D
    To jablko s karamelem- áá :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! Jak Homer jen olizoval cukr a grepy pak vyhazoval. Taky to mám s tím spojené. :D

      Vymazat
  4. Jáhlový dort vypadá skvěle! :) Taky teď zkouším dělat různé jáhlové dortíky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dělám tenhle pořád dokola. :D Ale mám uložený jeden recept na "štrúdlový" jáhelník, nechávám ho na podzim a podzimní jablka. :)

      Vymazat
  5. Grep s cukrem? :O To vidím poprvé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslela, že je to profláklé! :D

      Vymazat
    2. Neznáš grep s cukrem? To jsme jedli jako děcka už za socíku, tedy když se podařilo sehnat grep, protože to byla skoro podpultovka, stejně jako banány, mandarinky, atd... to byly doby, dnes se tomu už jen směju :-D

      Vymazat
  6. Ten dorrt...... achchchch :D a misa ovoce :D !
    Ja ted v lete nejcasteji svacim tvaroh (ale ten vlastne po cely rok :D) s misou ovoce,kakaem a orechy ,nebo domaci zmrzku (taky z tvarohu,taky z ovoce :D),nebo poradnou misu ovocnyho salatu :D (na slany svaciny proste nejsem :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovoce, ovoce, ovoce.. Krásně osvěží a doplní energii.. v létě pomalu nejde jíst nic jiného. :D

      Vymazat
  7. Tvoje jedlo rozhodne nedesí ;) Ba práve naopak, ako vždy, vyzerá to viac než skvelo! :-) Ten jáhlový koláčik plný čokolády, mňam ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ta avokádová miska! :O <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máti ji od někoho dostala.. a vyměnila ji se mnou za láhev kombuchy. :D

      Vymazat
  9. Ta avokádová miska! :O <3

    OdpovědětVymazat
  10. To by mělo být až trestné dělat takové chutě :) Ten nepečený dort, tofu pomazánka a grep mě dostaly! Mňam :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chceš poslat všechny foodblogerky do vězení? :D

      Vymazat
  11. perfektný post! samé dobroty a super inšpirácia, čo si zapapať :D
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. já nejčastěji v létě svačím ovoce! ale nějakým dortíkem taky nepohrdnu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. Tady :) http://wendys-neverland.blogspot.cz/2014/01/jak-se-zbavit-chuti-na-sladke-dej-si.html

      Vymazat