úterý 22. dubna 2014

Veganské občerstvení na oslavě


Kdysi jsem >tu< sdílela fotky ze své menší oslavy narozenin, dnes přináším pár obrázků z oslavy narozeniny dědy, která samozřejmě (a bohužel) čistě veganská nebyla, ale veganský "koutek" se tu našel. Je fajn, že tady alespoň trochu funguje tolerance.


Začínáme obědem!
zeleninový karbanátek, marinované tofu, brambory, tofu dip, zelenina

bezželatinoví gumídci, nugátová čokoláda, čoko sušenky
preclíky s chia semínky, mandle

obrovský tác s jednohubkami (byly dva, uff..) z celozrnných rohlíků
- mrkvová pomazánka, ředkvičková, česneková, Patifu,..

zelenina, marinované tofu a sojový salám (ten teda nedávám, ale sestra ho má ráda)

přípitek (a ne, není to alkohol, divím se sama sobě :D)

ovocná mísa nesmí chybět

sladká tečka na konec: ovoce, čoko truffles bez cukru a šlehačka (uh, teď nevím, jestli rýžová nebo sojová)

Tak, že není těžké přichystat něco pro vegana? I když takový rawista by si vystačil s tou ovocnou mísou. :D

27 komentářů:

  1. kriste ty sušenky! víš kolik je hodin?! všechno je k sežrání, sem s tím!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne všichni jsou tak ohleduplní jako ty, že přidávají články spíš ráno. :D

      Vymazat
  2. Tolik toho? Wow, závidím, já jsem byla teď v pondělí u babičky oslavit Velikonoce a tam mi dala salát a říkala: "čistě jen ze zeleniny!" - nandá mi porci a tam vejce :D :D neuvěřitelný... a ty čoko truffles jsou po domácku vyráběný nebo koupený? A kdyby koupený, tak kde? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vejce přeci roste na stromě. :D
      Hele, jsou kupované, ale kde nevím, babička je někde sehnala pro strýce diabetika a nějak zachutnaly všem, ale to malé množství stojí asi 150, tak bych je radši vyrobila doma. Vlastně před lety jsme je zkoušeli dělat... během několika minut byl tác prázdný. :D

      Vymazat
    2. :D babička měla vejce na keři venku pověšené jako ozdobu, takže si myslela, že je asi "povegančtila" :D a děkuji za tip! Zkusím je vyrobit doma :D

      Vymazat
    3. Držím palce s výrobou. :)

      Vymazat
  3. To je bomba, nádhera, a takovou oslavu bych se těšila a ne jako u nás, samý masaři apod.:(
    Vypadá to tak úžasně, jinak gumídky kupuješ také ty ze zdravé výživy? Ani bych nevěděla, kam dřív s očima, nebo spíš rukama :D Pro co dřív šáhnout a ochutnat, je to fantastické;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem musela vstávat pekelně brzo, dojet k babičce a pomoct s přípravou. :D Ale stálo to za to.
      Gumídci jsou ze zdrávky, značka nějaká ne moc známa, měli červený obal a stáli 40 korun, což je na vegan gumídky příjemná cena. :)

      Vymazat
  4. všechno to vypadá nádherně! je to živým příkladem, že když je člověk vegan, vůbec se nemusí omezovat:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty sušenky s čokoládou uprostřed jsou úplně boží! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jíš super mega moc dobře. Láká mě veganství, maso moc nemusím, ale doma to skřípe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :3
      Není potřeba jim nic říkat, stačí prostě nenápadně vynechávat, co nechceš jíst. :D

      Vymazat
  7. Vyzera to dokonale! Ja ked idem niekam na navstevu tak vzdy mam na vyber zo zleniny a prave vtrdy ako najschval na nu nemaam vooobec chut :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Je hezké, že se na Vás vegany takhle myslí i v rámci oslav!:) Všechno to vypadá moc pěkně, hlavně mě tedy zaujaly ty čoko sušenky :D
    U nás by asi nějaké veganství neprošlo, ani vegetariánství...mám tolerantní rodinu, ale ne co se (ne) konzumace masaa živočišných výrobků týče. Mají na to hodně striktní názor - že se prostě má jíst vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to tak má snad každý, pokud nemá rodiče vegany/vegetariány. Taky jsem to neměla jednoduché, dokonce padlo i "když chceš jíst takhle, nebudeme ti platit jídlo!", samozřejmě jsem vydržela dýl. :D Už skoro půlku života jsem neměla v puse maso a oni se s tím pořád nesrovnali, neustále slýchám řeči. Ale vidí, že jím víc než dřív a líp, tak jsou smíření s tím, že asi už nikdy "nedostanu rozum" a nedám se na klasické stravování.

      Vymazat
  9. Já vím já vím neměla by , ale...
    Ta sladká tečka nakonec by lákala mě :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíc mě lákají čokosušenky :-o :-o mňam!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Rááj:) Achjo Deniso, že ty se nikdy k čistému veganství nedokopeš:( Vždycky si přijdu tak odhodlaná a prostě..pak se objeví vajíčko do banánové palačinky nebo proteinového mug caku..(alespon ten protein mám vegan!:D) :( sice používám jenom bílek, ale to prostě na tom nic nemění.. nebo ryby..sice je mám jen tak jednou do měsíce, ale pořád nedokážu říct ne..plácám se v tom, jak ta chuděra ryba.
    tak snad jednou to samovolně přijde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že k tomu máš blízko. Vždycky u tebe vídám spoustu fajn veganských jídel. Věřím, že se k tomu časem dostaneš, držím palce. :)

      Vymazat
  12. Takové krásné občerstvení! :O Ale musím pochválit mojí babičku za sice ne vegan, ale aspoň že vegetariánský oběd! :) (Toho vysvětlování, že ryby jsou taky zvířata.) Zeleninový karbanátek vypadá báječně! A ta nugátová čokoláda? Taky vegan? :O Od jaké značky je/jak se jmenuje? Miluju nugát a čokoládu a bylo by super najít to i ve vegan verzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je vegan. :) Značka Vivani, kupovala jsem ji ve zdravé výživě, ale na netu je třeba tady > http://www.biosfera.cz/horka-cokolada-nugatova-vivani-100g-bio-i5244
      Teď jsem si objednávala tuhle > http://www.biosfera.cz/nugatova-tycinka-bila-s-ryzovym-mlekem-vivani-35g-bio-i5503 tak jsem zvědavá. :3

      Vymazat
    2. Děkuju :) ! Tak to musím brzy vyrazit na lov do nejbližších zdravých výživ :D

      Vymazat
  13. Teeeeda tie jedla vyzerajú famózne! Ja teda osobne vagánka nie som ale to marinované tofu musím určite raz vyskúšať! :) Vieš aj v čom bolo marinované? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je už koupené namarinované http://raciosokolov.cz/image/data/2903810000001.jpg ;)

      Vymazat