čtvrtek 23. ledna 2014

Obědy z královského stolu

Obědy jsou poslední dobou mým nejoblíbenějším jídlem dne, možná i proto, že na ně mám nejvíc času a nejvíc si je vychutnám. Často jsou to mega porce (za které se stydím), protože až příliš často je to moje první jídlo dne (stydím se ještě víc).
Ale dost stydění a jdeme na to. :)

mé oblíbené pečené brambory se směsí ze zeleninu a ananasu

jedna z TOP kombinací: fazole a cizrna♥ se zeleninou (paprika, rajčata, mrkev,..)
zalité mandlovou smetanou a trochou rajčatové omáčky
a špagety (teď už jedu celozrnné)

trochu jednoduchosti
podušená zelenina a zase ty brambory
byl k tomu ještě česnekový dip z tofu (ten si můžete dovolit jedině, pokud potom nemáte rande)

další úžasnost!
celerové hranolky, papriky, rajčátka - vše pečené v troubě
už abych měla zase celer :)

Co vy a obědy? A hlavně mi neříkejte, že to jídlo flákáte jako já teď! :D

12 komentářů:

  1. No to je krása !! <3
    Já ty obědy flákám :-D Do školy se dají dělat jak krabičkové, na studeno, takže obvykle jsou to nějaké špagety, občas brambory a nebo nějaké pečivo :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych zase jíst trochu pravidelně, takže mě ty studené krabičky také čekají. :D

      Vymazat
  2. mega porce? ale prd :) je to všechno mega zdravý, takže no stress!

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápady:) Já bohužel obědvám ve školní jídelně, protože bych asi nestíhala (a hlavně se mi nechce) vařit si vlastní obědy krabičkové :/ Ale když jsem doma o víkendu, tak si s tím také docela vyhraju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, pro mě je školní jídelna děs číslo 1. :x

      Vymazat
  4. Jé, krásně papáš :) Úplně jsem dostala na všechno chuť (teď večer, brr) :D
    Já obědy někdy flákám a někdy si na nich dám záležet. Více mým oblíbeným jídlem je snídaně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Ono se vážně nevyplácí chodit na blogy večer. :D

      Vymazat
  5. no to je nádhera!
    taky je oběd poslední dobou mým nejoblíbenějším jídlem celého dne, jak píšeš, mám na něj nejvíc času a tak mám možnost si ho vychutnat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam :-o dala bych si cizrnu...ikdyž jsem jí měla včera :D

    OdpovědětVymazat