pátek 31. ledna 2014

Lednové shrnutí + Jak se přejíst zadarmo :D

Poslední lednový večer a já se zrovna cpu pozdní večeří (salát s řapíkatým celerem♥ a slunečnicovým chlebem). Je těžké se odtrhnout od jídla a dát konečně do kupy ten článek, který plánuji celý den! :D

Jako první vám představím jídlo, které je jedno z nejlepších, co jsem kdy jedla..
rýžové těstoviny s ARAŠÍDOVOU omáčkou!
jako milovník arašídového máslíčka jsem velmi spokojená

1. takhle to vypadá, když jdeme se sestrou na celý den pracovat: zelenina s cizrnou zalitá ovesnou smetanou a bulgur, luštěninová pomazánka, pečivo a nějaké to ovoce (a schované skořicové sušenky)// 2. smoothie z DM// 3. konečně jsem si pořídila amaranth!// 4. pseudohummus z červené čočky
1. malý ďáblík mi ukradl krabičku s hrozny a snaží se ji otevřít :D// 2. nikdy není pozdě na návrat do mladých let// 3. na 99,9% jsem vždy oblečená v černé, ale na 99,9% mi to vždy pokazí ponožky :D
A teď vám můžu radostně povyprávět o veganské večeři, které jsem se konečně mohla zúčastnit. 
Na poslední chvíli jsme se rozhodli, že půjdeme. Se sestrou se nám moc nechtělo, ale už jsme to slíbily kamarádce (která není vegan, ale chtěla tam nejvíc z nás :D) a tak se šlo. Šel s námi ještě kamarádky bratr.
Systém večeře je jednoduchý - kdo chce, ukuchtí něco z rostlinných surovin a přinese to s sebou. A jídel se sešlo skutečně dost. A výborných jídel. 
Poprvé jsem třeba ochutnala veganskou tlačenku, sice mě moc nezaujala, ale jsem ráda, že jsem ji zkusila.
Atmosféra byla skvělá, dokonce jsme měli i živý hudební doprovod! A taky se promítal film o palmovém oleji.
1. sestra držící můj výtvor: brusinkové kuličky a brownies// 2. nejlepší koláč :3 (který jsem nenápadně pojídala při promítání filmu Zelená poušť, ale co.. říkali, že se jíst může! :D) a moje vegan taška

1. takových talířů jsem snědla tolik, že je to až nevhodné říkat, ale jedno vám řeknu: pokud se chcete zadarmo přejíst, víte, kam přijít :D// 2. během dvou hodin se snědlo všechno (a jídlo ode mě zmizelo za 52 minut :D)

tyhle lahve tam stály netknutě a tak jsme se je rozhodli prozkoumat ... a vypít
bylinkové čaje nade vše :3
sestra a Jára a jejich hodování!
olizovali se až za ušima

Takové večeře (v létě i pikniky) se konají často a je možné, že i ve vašem městě. Pokud jste zvědaví, můžete se podívat >>tady<<.

10 komentářů:

  1. Ty veganské, v tvém podání, hody (:D) vypadají lákavě! U nás se nic takového nepořádá:(
    A tajný recept na arašídovou omáčku mi MUSÍŠ prozradit!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není můj výtvor. :D Je to z restaurace (respektive z alternativní jídelny, kde vaří vegetariánsky a vegansky). Ale mám v plánu si to vykouzlit i doma. :33

      Vymazat
  2. Ty veganské hody musely být úžasné !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá dobře, z toho krátkého popisu to na mě působí jako milá komunita v přátelském prostředí s dobrým jídlem....že bych se tam i jako nevegan přifařila? Nějak nenápadně? ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš. :D
      Všichni sice vypadali mile a přátelsky, ale jsem ráda, že jsme byli větší skupina těch, co se známe a nemuseli jsme se až tak moc bavit s těmi ostatními. Nejsem moc společenský člověk. :D

      Vymazat
  5. Hezkéé :) muselo to být moc dobé =p

    OdpovědětVymazat
  6. To první jídlo vypadá lákavě :) Woow :) hned bych si dala :D Zuz

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna tento měsíc jsem se o Veganských večeřích dozvěděla, bohužel asi 3 dny po konání. Sice nejsem vegan, ale hrozně ráda bych všechny ty dobroty ochutnala, tak snad příště. Třeba se potkáme :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na veganské večeře plánuji už pár měsíců, že tam zajdu, ale ještě jsem nějak nenašla odvahu :D Každopádně bych tam chtěla alespoň jednou jít (a věřím, že když tam půjdu jednou, tak tam budu chodit pořád) :D

    OdpovědětVymazat