čtvrtek 11. června 2015

Mé (ne)oblíbené veganské sladkosti

Jsem jedna z mála lidí, co znám (vlastně jediná :'D), která dá přednost slaným jídlům před sladkým. Palačinky a lívance jsou sice hezký, ale nic pro mě. Ale taky si někdy ráda zamlsám, ráda objevuju nové sladkosti. Několik vyzkoušených jsem rozdělila do tří skupin.

***

Kupuji pravidelně

Ty nejlepší, nejoblíbenější, co bych mohla jíst pořád.

Něco jako vegan Bounty. Jeden čas jsem pro ni chodila skoro denně, dokud jsem nevykoupila všechny. Oskri tyčinky jsou celkově super, jen ne moc známé. Mají krásné složení a stojí kolem 30 korun.
Další fajn příchutě jsou kokosová a jahodová. Nedoporučuji fíkovou.
*

Když jsem prvně před rokem narazila na Bombus tyčinky (teď mají nový obal), byla jsem nadšená. Kdo by taky nebyl. Raw tyčinka za 25 a fakt výborná! Před rokem je nikdo neznal, teď je vídám na každém druhém blogu a instagramu. Názory na příchutě se liší, ale všichni si hodně chválí kokos a kakao. Já mám ráda i maracuju a jablko se skořicí. Ostatní příchutě mě nenadchly. 
Ale za mě jsou to nejlepší raw tyčinky.

*

Další z těch nej nej nej. Mrkvánky. Bez cukru, plněné povidly. Objevila jsem je s babičkou, která se snaží cukru vyhýbat. Obě jsme byly tak nadšené, že si babička zjistila, kdy je dodávají do naší oblíbené zdravé výživy a všechny vždycky vykoupila. :D I přítel si je zamiloval.
 Mají i s hruškovou náplní, ty jsou o pár korun dražší.
*

Výborný čokodový sušenky. O něco lepší jsou takové podobné z biopekárny Zemanky (mají je třeba v DM a stojí také 40 korun), ale jejich fotku nemám. I když.. mohla bych mít, zrovna leží vedle mě.. skoro prázdné. :))


Kupuji občas/měla jsem jednou a plánuji koupit znovu

Výrobky, co mi chutnaly, ale nejsou až tak top / jsou moc drahé na pravidelné konzumování.

Raw sušenky od Lifefoodu plněné kešu krémem. Jsou fajn, jen té náplně by tam mohlo (mělo!) být víc. Chutná trochu jako marcipán. :3 Cena není zrovna milá, nějakých 80 korun, uf.

*

Malinovou lékořici jsem chtěla ochutnat tolikrát, ale dávat za ní 90 korun? To se mi moc nechtělo, ale pak jsem dostala k narozeninám poukaz do zdravé výživy a nakoupila si za něj přesně tyhle věci, o mi přišly vždy drahé.
Mají ještě variantu bez příchutě - čistou lékořici.

*

Justnuts tyčinku jsem jednou koupila v DM, bohužel jsem na ni už nikdy nenarazila, což je škoda. Ráda bych ochutnala další příchutě.
Sirupové vafle asi budou všichni znát. Je to takový nebe v hubě. :))
Bohužel si teď nevybavím ceny.


Zklamání

Ty, z kterých nejsem vůbec nadšená.

Bezlepkový flapjack s čokoládovými kousky. Chutí nijak nevynikal a hrozně moc se drolil. Ok, flapjacky to normálně dělají, ale z něj byla napůl drť, i když jsem se snažila ho dovézt domů vcelku.
*

Jahelné piškoty, které mi sice nechutnaly, ale daly by se sníst v pudingu nebo použít na spodek cheesecaku.
*

Ochutnávali jsme je ve třech a nikoho nenadchly. Jablkové jsou prý fajn, ale také jsem na ně už nikdy znovu nenarazila.
*

Chimpanzee tyčinky (k zakoupení třeba v DM) měla jeden čas ráda sestra, tak jsem od ní vždycky kousek ochutnala a nechutnala mi žádná. Nedávno mi ve foodswapu přišla meruňková, ta byla jedlá.
Ale vím, že hodně lidem chutnají, tak je na vás, jestli zkusíte..
***

Znáte je? Pokud ne, čim rádi hřešíte vy? :)

28 komentářů:

  1. Tak tu první tyčinku musím někde sehnat. Bounty jsem vždy milovala a pokud to chutná stejně, tak wow! :D Bombus tyčinky kupuji často. Mám je vždy po ruce jako S.O.S :D Když mě ve škole přepadne hlad a nemám nic jiného k snědku, Bombuska to jistí! :D Nejraději mám kakao-kokos a i tu maracuju :) Ostatní mi taky chutnají, ale tyto dvě nejvíc :) Už dlouhou dobu plánuji, že si je vyrobím doma, ale ještě jsem se k tomu nedostala :D Chimpanzee jsem si jednou koupila, protože jsem pořád o tom četla, jak je to super apod., ale fuj, to byla asi nejhorší tyčinka, co jsem kdy ochutnala :D

    Jinak plánuji návrat :) Ale asi možná založím nový blog (a budu dlouho vymýšlet název) :D Napadá mě spoustu článků a začíná mi to psaní a focení jídla chybět. Takže tadááá, brzy to vypukne! :D Jen ještě musím bojovat ve škole o co nejlepší známky a pak už to bude dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100% Bounty to asi nebude, víš jak se vegani pro něco nadchnou a tvrděj ti, že banán chutná jako rohlík.. :D Ale dobrá je, hodně moc. Zkus a dej vědět. :)

      To s návratem ráda slyším, pokud bude nový blog, určitě pak napiš odkaz! :)

      Vymazat
  2. Jé, ty wafličky mi kupuje mamka, jsou neskutečné lahodné, sladké, ale výborné a ráda bych někdy ochutnala Bombus, hodně lidí je chválí, ale odrazuje mě nějak cena^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš to vzít tak, že je to nejlevnější raw tyčinka vůbec a nebude tě to bolet. :D

      Vymazat
  3. Mrkvánky zrovna mamka dneska pekla, jsou uzasne :) a moc jednoduche..zaklad testa je jen mrkev a mouka (a nvm co dal) a pak ty povidla..mnaaam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, vím, plánujeme je s přítelem zkusit, ale jen plánujeme, no... Bohužel je jednodušší si je koupit. :/ :D

      Vymazat
  4. bio nebio sušenky zbožňuji, a ta první mě hodně zaujala :) jinak já hřeším nezdravě, flapjacky či proteinové tyčinky za hřešení moc nepovažuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, neberu za hřešení asi nic, jím, co chci a nevyčítám si to. :D

      Vymazat
  5. Nejsi sama, kdo dá raději přednost slanému... takové čipsy nebo křupky, no yummy! Každopádně, bombus taky znám nějak přes rok a hrozně se mi líbí jejich nové obaly x3 Maracuju jako jedinou příliš nemusím, dám si jí, ale raději sáhnu po jablku se skořicí nebo kokosové. Kolem mrkvánků neustále kroužím a ne a ne si je koupit, ale teď už vážně musím! Jinak, ty jáhelné piškoty mi právě moc chutnaly. Měla jsem co dělat, abych je nezbaštila najednou xD A pokud ta první tyčinka chutná jakou bounty, musím ji mít! xD
    Btw. Co takhle recenzi na slané dobrůtky? x3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to hlavně myslela tak, že dám před sladkým přednost nesladkému jídlu, ale slané jako vážně slané taky můžu. :D Zkusím vymyslet nějaký článek. :) Teď ale dělám na zmrzlinách, počasí tomu tak chce. :D

      Vymazat
  6. Týjo, 90 Kč je fakt pálka :/ ale zase když je to fakt dobrý, tak jednou za čas proč ne no..:) Jinak neměla jsem žádnou z těchto tyčinek! jsem to ale ostuda :D ale ty mrkvánky chci strašně ochutnat!! :)
    Banán a arašídové máslo je nejlepší! :D určitě to někdy vyzkoušej znovu :) U nás bohužel kokos a kakao neprodávaj :( škoda! :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkvánky jsou úžasný. Plánuju je i zkusit vytvořit doma. :3
      Snad k vám kakao s kokosem dodaj, je fakt super. :)

      Vymazat
  7. Já jsem teda úplně na sladké :D občas jím sladká jídla celý den, prostě cukr je můj kámoš :D (no asi ne tak úplně, že, měla bych ho omezit, aspoň trochu :D ale snažím se ho často nahrazovat nějakými zdravějšími alternativami) Ta kokosová tyčinka mě dost zaujala! Bombus tyčinky úplně zbožňuju! Nejlepší je kokosová s kakaem, to je úplný blaho♥
    Já mám nejradši všemožné flapjacky (ten meruňkový s mandlemi je teď můj neoblíbenější :3) pak Alpro pudinky, dezerty co si doma upeču a pak ty nezdravé čokolády a čokoládové tyčinky z veganz.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, vím že jsi na to sladké. :D
      Meruňkový flapjack mám v plánu zkusit, už několik lidí mi řeklo, že je nelepší. :)
      Na veganz.cz často slintám.. A víš, co je problém? Bydlím kousek od Pura, kde tyhle věci z veganz mají. :(:D

      Vymazat
  8. Já miluju ty bombus raw tyčinky, úžasné složení i chuť - a cena samozřejmě přijatelná :)
    Jinak mám ráda zemanku, její věci jsou bezvadný skoro všechny :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zemanku mám taky hodně ráda, ale většinou sáhnu po těch čokoládových sušenkách, ty se asi nepřejí. :D Teď mi jsou o něco sympatičtější, protože přestali používat palmový olej. :)

      Vymazat
  9. ale ne! :( a já si myslela, jak jsem originální! :D a děkuju, byly fakt skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta první vypadá fakt dobře :) jinak bombus znám a mrkvánky. Všechny ostatní tak spíš od vidění ve zdravých výživách, ale obvykle se mi protočí panenky při pohledu na ceny :D Chudý student no :/

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky chudý student..Takhle zaháním smutek z chudoby. :D

      Vymazat
  11. Snad nic krome Flapjacku neznám :D Určitě bych měla něco zkusit :)
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  12. Oskri musím vyzkoušet! Bombusky mě odradily, možná proto, že jsem si koupila jen kávovou a ta za mě nebyla dobrá.. Chimpanzee mám ráda (hlavně teda presso příchuť :D doufám, že to byla chimpanzee.. myslím, že jo). Jinak se ráda cpu lifebar tyčinkama, páč je nesežeru hned, páč by mi bylo těžko a dávkuju si to :) A jednu dobu jsem milovala jahodovou čokládu takovou ze zebrou, ale už jsem ji tak 2 nebo 3 měsíce nikde neviděla :( Ale zase TAKY DOBŘE, páč byla drahá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávu nesnáším, takže.. :D Jiné příchutě jsou super.
      Tu čokoládu znám, je výborná! :3 Viděla jsem ji naposled v prodejnách Country Life.

      Vymazat
  13. Nic z toho tedy neznám, ale mrkvánky bych i ráda zkusila :). Dají se koupit jen ve zdravé výživě? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty mrkvánky vypadají božsky, ale u nás na západě jsem je nikde zatím neviděla a to navštěvuji 4 zdravé výživy :D a bombusky jsou láska na první ochutnání, prostě bomba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě doporučuji zkusit udělat domácí. :) Určitě se vyplatí víc. :D

      Vymazat