úterý 20. srpna 2013

The SUN festival 2013

Dnešní článek bude trochu jiný než ty ostatní....
The SUN festival se konal 16. - 18. 8 ve Festivalparku v Hradci Králové.
Co by vás na tomhle mohlo zajímat je cena vstupného 0,-. :D Ale upřímně bych řekla, že nějak neprodělají, protože si potom hodně poplatíte za všechno ostatní. Minimálně za pití, protože vlastní sebou ani za nic nepronesete (ano, u vchodu prohledávání tašek + tělesná prohlídka) a pokud nechcete pojít žízní, určitě něco utratíte.
Platilo se těmihle tokeny. Jeden byl za čtyřicet korun, minimálně jste si mohli koupit tři, což bylo trochu nic moc.


Pivo i s kelímkem za 2,5 tokenů. Takže ano, pivo za stovku.


Jinak všude panovala fajn atmosféra, lidé byli celkem příjemní, často se s vámi někdo pustil do řeči.. Hned po našem příchodu (nejdřív jsem tam byla s kamarádem, potom se sestrou) na nás začali nějaké holky lepit nálepky "DJ Manene" a musím říct, že je to vážně fajn DJ, hrál hned když jsme přišli. Taky třeba Patrick Hagenaar stojí za zmínku. I když tuhle hudbu nějak neposlouchám, nutilo mě to tancovat s ostatními. :D

Přes den poněkud mrtvo, lidi se váleli spíš v bazénu nebo jedli a popíjeli ve stínu. V noci to ale bylo vážně krutý. :D

Uvěříte mi, když řeknu, že největší důvod proč jsem tam šla, byl ten, že jsem chtěla zjistit, jestli tam bude nějaké veganské občerstvení? No, je to pravda. :D
A měla jsem štěstí. :)
Stánek LoVeg.

burgeryyyyyy ^^




nalejvárna

smoothie na konec
pro nás speciální příchuť! :D



8 komentářů:

  1. a já na žádném festivalu nikdy nebyla, není s kým jít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super fotky :)
      Já taky na žádném festivalu nebyla :)

      Vymazat
  2. Vááu, vypadá to jako naprosto bezvadnej fesťák!:P

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc zajímavě, já sama jsem na fesťáku nikdy nebyla, jsem spíš takovej introvert, domácí puťka :D Ale muselo to být moc fajn, to smoothie vypadá dobře ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je víc jak předražený :D jé vege stánek ten bych brala :)

    OdpovědětVymazat
  5. To byly taky vratné kelímky? :) I když ono k čemu to, že jsou vratné, člověk si je stejně chce nechat na památku :D na mě se tu směje z poličky Majálesový :3
    Tak takový stánek bych fakt nečekala :D ale vypadá to skvěle, škoda, že jsem ho prošvihla:/ Jdeš teďka na Klusíka, Mandrage,...31.? :)

    OdpovědětVymazat
  6. taky u nás byla akce, a skvělé byly jen koktejly :D

    OdpovědětVymazat
  7. taky mám příště v plánu si ty "těstoviny" osmažit :)

    OdpovědětVymazat