středa 7. srpna 2013

instačervenec

Nezastavujeme máme zpoždění!
Nejsměšnější je, že když zrovna začnu mít blogovací náladu, nejde internet nebo mizím někam, kde internet není.
Mám trochu článkovej skluz, ale to se srovná. Tady je takové menší červencové shrnutí. :)
bebí a super náplasti! :D

Výlet se sestry přítelem :)
v lese, našli jsme tam i pár malin
zámek
na jídle - grilovaná zeleninka
po letech jsem dokonce snědla i ty žampiony :D
maliny
kupovaný, drahý, ale jednou za rok... :P
mrtě boží koláč
Na pár dní u babičky...
výhled z okna na zahrádku
zobání
rajčatový salátek :3
těstoviny se zeleninkou ze zahrádky, veganský fejk sýr
venku s kamarádem :)...

12 komentářů:

  1. Jéje, ach ta léta u babiček, tolik jsi mi to připomněla, skoro, jako bych prohlížela své fotky z mládí :D Jídlo i příroda nádherná! Maliny neskutečné, ale je pravda, že ovoce ani zeleninu v 90% nikdy nekupuji, raději si vždy počkám na to, co vyroste =)
    PS: ta fotka s náplastmi mi fakt do slova připomněla mé (polo)sladké dětství =)

    OdpovědětVymazat
  2. Já když chytnu blogovací náladu, tak mi do toho vždycky něco vleze...tentokrát to byla dovča :D..pěkný fotky a Hradec♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. dětský náplasti zbožňuju, stejně tak jako dětský příbory, kapesníky atd. :D jak děláš ten sýr? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Třeba se ti to jen zdá :D a i kdyby ne, tak co je špíček proti užívání si prázdnin :D
    Mimochodem na té fotce zámku jsem nejdřív myslela, že je to Ordinace v růžové zahradě :D :D
    Jak bych ho neznala, zrovna zítra ráno tam jedu :D

    OdpovědětVymazat
  5. na ten zámek se stěhujeme! a budeme jíííst

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky :) Na ty náplasti si pamatuju, vždycky jsem chtěla jedině s obrázkem :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky s jídlem vypadají tak chutně! :)
    Jinak takové náplasti dostávám i já u babičky. :D:D

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsem včera použila dětskou náplast :D :D ehm.. krájela jsem papriku :D :D
    no a jinak fotky jsou krásný, těstoviny se zeleninou a fejk sýrem bych si hned dala :D

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasný fotky, hned bych si šla udělat rajčatový salát :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Co máš proti žampionům?! :D Jinak moc hezké fotky :))

    OdpovědětVymazat
  11. A o mně ani slovo :D.

    OdpovědětVymazat