pondělí 26. srpna 2013

DRAŽBA OTROKŮ 269 - 23. 8. 2013

V pátek jsme se sestrou navštívily akci organizovanou členy 269 (http://www.269.cz). Jednalo se o veřejnou dražbu otroků. Šlo o připomenutí otroctví lidí a jeho zrušení.. Tímto se také upozornit na to, že tu v jistém smyslu otroctví stále je a lidé ho podporují. I dnes jsou cítící tvorové omezováni a jedná se s nimi jako se zbožím - ano, mluvím o zvířatech.
Akce se konala na Staroměstském náměstí v Praze, měla začít v 17 hodin, začala o hodinu později, ale nijak mi to nevadilo.
Řekla bych, že akce byla opravdu vydařená. :)
Nevěděla jsem, které z fotek vybrat, tak dávám většinu. Snad si najdete alespoň chvilku a na fotky mrknete, zamyslíte se, napíšete komentář a třeba i někdy na nějakou akci dorazíte. :D
přípravy
dokument
už je vedou (sakra, špatně jsem to zaostřila :D)
otroci - zboží
koho byste si koupili vy?
sestra s anglicky mluvícím týpkem, který na nás pořád mluvil a nakonec nám
koupil ty odznáčky :D
jsem ráda, že se často i zastavili lidé, kteří jen šli kolem, a chvíli to sledovali
prodaní otroci byli dáni do takové oplocené ohrady
dražíme..
jinak téhle ženě už bylo vzato dítě







všimněte si označení na uchu
a viděla jsem celebritu! :D
prostřední blondýnka je autorkou videa "debilní kecy, co říkají masoužrouti veganům"

povídání... slečna mluvila česky, pán anglicky
dobrý citát
letáčky, nálepky a placky, které jsem si přivezla domů
- odkaz na událost https://www.facebook.com/events/139580239583238/?fref=ts
-  FB stránky 269 česky https://www.facebook.com/269cz?fref=ts
- FB stránky anglicky https://www.facebook.com/269calf?fref=ts

8 komentářů:

  1. to je velmi zvláštní akce, ale trochu mě děsí.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to hodně zajímavá akce, to se nehádám, ale každý jsme nějaký... podpořit bych to podpořila, ale já se bohužel masa a celkově živočišných výrobků nevzdám... Ne proto, že by to pro mě bylo takový lákadlo, ale u nás doma by se na mě koukalo ještě na většího vyvrhela než se už kouká... Každopádně... obdivuju a opravdu podporuju lidi v tomhle rozhodnutí stát se vegetariánem, nebo dokonce veganem... Já bych to nedokázala...

    OdpovědětVymazat
  3. Je to zvláštní, ale chtěla bych to vidět, být v Praze, tak se tam zajdu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. to mě těší :) ikdyž zrovna tenhle článek s vajíčkama tě moc nenadchl jako veganku, že? ale dneska jsem to odčinila,měla jsem k obědu vegan vajíčka (ty jsou prostě nejlepší) ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak veľmi si prajem, aby som pri tej akcii bola. Niečo také by som si proste skutočne rada pozrela. Ale u nás v SR niečo také uvidím ťažko. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Některé z fotek jsem viděla na facebooku, jsi členem Vegan CZ&SK, že? Tu ženu s dítětem jsem už viděla na videu, kdy se nechávala cejchovat x)
    Každopádně bych si přála na takové akci být

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, jsem. Dávala jsem tam právě odkaz, protože jsem ty fotky nahrála i na fb. :)

      Vymazat
    2. Sem si říkala, že je mi to nějaké povědomé x)

      Vymazat