pondělí 24. února 2014

Na tomhle článku mi dalo nejvíc práce vymyslet titulek

Postihla mě zlá choroba - LENOST! A to rovnou ta nejtěžší forma.
Uvědomuji si, kolik mám nápadů a času (za týden prázdniny!), ale není chuť se do čehokoli pustit > tak nápady uskutečňuji jen z půlky nebo vůbec. Grr.. Přísahám, že o prázdninách se nezastavím. No.. vzhledem k tomu, že jsem slíbila spolužačce, že jí pomůžu s němčinou, kterou se už dva roky neučím, tak se vážně zapotím.
K mé lenosti také přispívá náš nový internet, který je asi 10x rychlejší než předchozí a je to vážně znát. - To jen abych měla nějakou výmluvu.

Naštěstí to včera bylo lepší a dokázala jsem i udělat jiné jídlo než: oloupat jednu mandarinku, rozložit ji na měsíčky a ozdobně položit na talíř!

Po hrozně dlouhé době jsem měla granátové jablko. Mňam. Paní mi ho naúčtovala jako kaki, tak jsem ho měla asi o tři koruny levnější. :D
A můžete vidět mou superboží novou misku.
přesnídávka (pozůstatek z předchozích dnů, kdy mě bolely zuby) + brusinková granola + amaranth
banán + granátové jablko

zeleninové rizoto s uzeným tofu a ovesnou smetanou
posypané nori řasou a černým sezamem - tyhle dvě věcičky cpu, kde se to dá
stejně jako naklíčené mungo ♥

Počasí začíná být vhodné na vysedávání na balkoně - tedy pokud vám vyhovuje příjemné chladno. Já hrozně ráda na balkoně jím. I když tam nejsou stoly. Ani židle..= stolování na vysoké úrovni.

jedna z mých největších lásek: FALAFEL!
kuličky neděláme, placky jsou praktičtější
... o víkendu babička zkomolila jeho název a zeptala se mě "Tak co to rafaelo?"
A teď se jdu léčit z lenosti. Držte mi palce.

19 komentářů:

  1. Jojo, nadpisy jsou nejhorší věc na celém blogování..:D
    Ale alespoň ti to nějak namarkovala, mě se minule slečna u poklady zeptala, co to jako je?? a zvedla avokádo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mám pocit, že kvůli tomu přestanu blogovat.. :D

      Já třeba chápu, že u pečiva nevědí a zeptají se, co přesně to mám, ale ovoce a zeleninu by poznat mohli... hlavně když tam u toho kódu mají i fotky.

      Vymazat
  2. yummy !
    No tak 90210 novější by tě asi nebavilo taky, to je jak gossip girl bez gossip girl, proste bohate a cuhde deti :D akorat v CA.
    Potom jak jsem koukala Sherlock, dr who atd. tak bych zkusila Merlina, neni to tak moc drama a trosku pohadkovejsi, ale britsky a kvalitniii haha :D
    Jinak si toho videla moc moc, jeste me napadá Džungle rtenek, sex ve městě - je si to docela dost podobne, starší ženské no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, Merlina jsem chtěla kdysi vidět, díky za připomenutí! :)

      Vymazat
  3. smích hned při prvních slovech, to umíš jen ty :D
    lenost je svině nuu, a němčinu fakt "závidím" :/ jídlo vypadá skvěle :P i nápad s balkonem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se ke mně můžeš stavit na balkonovou večeři. ;) :D

      Vymazat
  4. Tak co to rafaelo ? :DDDDDD To mě dostalo !
    Máš úžasné legíny a konečně někdo, kdo tak rád jí na balkoně jako já !! :)¨Je to nejlepší a navíc když svítí slunko <3
    Krásné jídlo <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, nejsem moc legínová, ale tyhle jsem si oblíbila, protože mají vevnitř "kožíšek", tak jsou perfektní na zimu. :)

      Vymazat
  5. Haha, teď jsi mě rozesmála :D Respektive Tvoje babička a její zmatenost.
    O lenosti mi nemluv, někdy mám pocit, že jediné, co dokážu, je dojít do kuchyně a najíst se. Ale aspoň, že máš dobrou výmluvu, to je základ! :D
    Jo a taky máš super legíny a boží misku, líbí se mi ta barva :)
    Plus jsi mě inspirovala...až bude pěkně, budu snídat na balkoně! Nějak jsem vypustila, že ho vlastně máme.

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto souhlasím. Jsem teď celý týden doma, jen se válím a jím tvaroh s banánem a vločkama (případně zaměním originálně tvaroh za cottage a banán za jablko) a přitom bych si toho mohla dělat tolik... Achjo :( :D
    Falafel taky miluju :) Měla jsem ho dokonce k štědrovečerní večeři - myslela jsem, že máti omyjou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, asi si ho taky dám na příští Vánoce k večeři. :D

      Vymazat
  7. Jezení na balkoně mě vážně nenapadlo. Ale pamatuju si, že to býval můj rituál, když bylo hezké počasí, ale už je to tak dva roky zpět, kdy pro jídlo bylo až svátost a já si ho rituálně vychutnávala...Falafel jsem teda ještě nikdy nejedla, nejspíš bych to měla vyzkoušet, tvojí babičce se ani moc nedivím, že to tak zkomolila :D já bych to tak zkomolila taky, kdyby se mi o tom někdo zmínil, jsem nějaká zaostalá...Ale teď si to budu pamatovat ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Falafel musíš zkusit! Je to luxusní záležitost! Když jsem ho jedla poprvé, chtělo se mi křičet, jak byl dobrý. :D

      Vymazat
  8. Postihla mě stejná choroba:D Joo, jezeni na balkoně taky občas praktikují, tedy jennkdyz nejsem doma, tam balkon nemáme:D a teď se nám otepluje, tak je to bajo:D a k té bezlepkové dietě- já na to jdu přesně odzadu než ty:D vegetarian->gluten free->vegan:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je už jenom detail. :D Každý takový postup je super! ♥

      Vymazat
  9. Já už jsem taky nějak pozapomněla, že vlastně hned u místnosti vedle pokojíku máme balkon :D Takže až bude to pravé jaro, svačinky se budou odehrávat na balkoně :D A taky tam nemáme žádný stůl, ani židli ;)
    Jídlo máš nádherný! Granátové jablko jsem si koupila jednou, ale když jsem ho rozdělala, přidalo mi nějaký divný, takže jsme ho dali do ledničky a potom shnilo :D Takže to je osud mého granátu :)
    Legíny jsou boží! Taky jsem takové chtěla, jenže mně to dělá zbytečně velký nohy.
    Máš super blog :) Až budu mít čas, trochu se tady porozhlídnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě balkon neexistuje přes zimu, maximálně si tam dám na chvíli horký čaj, aby trochu vychladl. :D
      Taky nejsem legínová, moc se v nich necítím, ale jak mají tyhle vevnitř ten "kožíšek", jsou na zimu dokonalý. :)
      Díky moc, potěšilo mě to! :))

      Vymazat
  10. Nádherné fotky a ještě krásnější a nejchutnější jídlo! Líbí se mi ty barvičky :)

    OdpovědětVymazat