úterý 11. února 2014

Zajíci v krabici!

(Pokud jste si taky objednávali a ještě nevíte, co v krabici je, vůbec tohle nečtěte! :D)




Původně jsem sem měla v plánu dnes přidat něco jiného, ale když mi dneska přišel ten balíček... nejde se nepodělit o tu radost. :)
Zajíce jsem chtěla už v lednu, ale říkala jsem si, že počkám a uvidím, jaké budou ohlasy. Po prvním přečteném článku jsem věděla, že dalšího musím mít. Objednává se na jejich webové stránce zajicivkrabici.cz.

Balíček mi přišel dnes krátce po třetí hodině a byl mi dovezen až ke dveřím, což jako lenoch velmi oceňuji.


spokojenost? půl na půl, ty pytlíčky mě až tak moc nepotěšily

Začnu tedy něčím, co pro mě bylo na první pohled zklamání - jablečná mouka. A to z důvodu, že je na obale psáno: našlehejte 5 vajec, přidejte obsah sáčku... To pro mě zrovna není. Ale uvidím, určitě s tím půjde tvořit i jinak, bez vajec. :)
....a rovnou dva sáčky

směs na bílkovinový chléb oceňuji víc než jablečnou mouku, určitě ho v brzké době zkusím,
protože mě láká domácí pečivo
 Přicházíme ke třem položkám, ze kterých jsem nadšená.
dýňový olej (který se vážně hodí, doma totiž zrovna všechen olej došel :D)

A to nejlepší na konec..
MANDLOVÉ A ARAŠÍDOVÉ MÁSLÍČKO ♥
ty krásné obaly!
doufám, že máslíčka budou tak dobrá, jak vypadají

S objednání březnové krabičky váhám, má být sladce laděná (já jsem spíš na nesladké, ale stejně mě zajímá, co by tam mohli dát.. nějakou čokoládu?). Každopádně mám v březnu narozeniny, tak kdyby mi chtěl někdo udělat radost takhle, zlobit se opravdu nebudu. :)

13 komentářů:

  1. Mám ho doma už také, je to super, bohužel jsem měla směs na chléb vysypanou, ale co nadělám...:( I tak jsem za něj ráda..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí. :/
      Já právě měla strach, jestli všechno dorazilo v pořádku, tak jsem se urychleně dobývala do krabice. :D

      Vymazat
    2. No, to já taky, ale balení už bylo natrhlé a jak to bylo sesypané u vrchu, tak už to i v krabici bylo usypané:( No co..ted už je to jedno, hold je 1/2 balení pryč a zrovna ten chléb, míň by mě mrzely ty jablečné mouky, ty mě nenadchly až moc tolik :) (Podobně jako tebe:))

      Vymazat
  2. pěkné :-)


    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé skvělé věci. Nejvíce by mě potěšily samozřejmě ty máslíčka :-D Přemýšlím, že si zajíca objednám na březen, jdu spočítat penízky :-D (a to jsem říkala, že budu šetřit ! :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednej, budeš mít tu hezkou krabici. :D
      Já do toho březnového asi nakonec taky půjdu. :)

      Vymazat
  4. No je to všechno moc pěkné, ty směsi, olej a tak...ale máslíčka jsou prostě máslíčka a ty by mě zajímaly nejvíce :D

    OdpovědětVymazat
  5. asi si to objednám jen kvůli té krabici :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš si k ní pořídit pastelky a vykreslit si ji. :D

      Vymazat
  6. tak ty máslíčka by mě hodně zajímaly! stejně tak dýňový olej!

    OdpovědětVymazat
  7. Se mi zdá, že je tam docela málo věcí. I když asi docela drahé, no jo:)

    OdpovědětVymazat