pátek 20. května 2016

Nekvalitní e-shop GRIZLY.CZ

Ahoj,
dnes jsem rychle.
Zuřím a za chvíli musím běžet na pojišťovnu.

Před pár dny jsem udělala objednávku na grizly.cz.
Když balík přišel, byla všude rozsypaná růžová sůl (která ještě k tomu byla pro kamarádku, takže super). Sůl dorazila bez etikety a nikde není vyznačena doba trvanlivosti!

To horší ovšem nastalo další den, když jsme s přítelem otevřeli sušené mango.
Miluju sušené mango. I bez přidaného cukru je krásně slaďoučké a je jemně žužlavé. Prostě ta nejlepší sladkost!
To, co jsem dostala zde, se tomu vůbec nepodobá.
Mango má na sobě jemnou krupičku a má práškovou pachuť. Některé kusy celé a některé z části jsou tvrdé na vylomení zubů. Nejdou ukousnout. Je opravdu nejedlé, nedobré.
Na pohled v pořádku je tak 1/3 a možná ani to ne. Ale i kusy, co se zdají být na pohled ok, chytnuly tu práškovou pachuť. :(

Reklamace se nekoná, prý je mango v pořádku, ale mohu jim ho zaslat, ale prý z toho nic nebude, protože je prý prostě v pořádku.
Prý je normální, že je mango tužší - CHÁPETE ROZDÍL MEZI TUŽŠÍ A TVRDÉ NA VYLOMENÍ ZUBŮ, že ano?

Nejhorší na tom je, že jsem si objednala celé 1 kg balení a tak skoro 500 Kč je v háji.
V obchodě jsme celkově nechali asi 1800.
Z jejich výrobků je ok jen konopné semínko, ale to si příště rozhodně objednám jinde.

Koukala jsme na recenze na heureku (ale těm se moc nedá věřit, tedy těm pozitivním, protože je jednoduchý způsob, jak si psát hodnocení sám :/ a právě oni tam mají nějaká hodnocení smazána kvůli tomuhle) a právě se sušeným ovocem a ořechy mělo problém víc lidí. V hodnocení jsem také vyčetla, že posílají skoro prošlé výrobky. Až se vrátím odpoledne domů, musím překontrolovat, ostatní zboží, co mi dorazilo. -_-

Jsem neskutečně vytočená smutná. Těšila jsem se na svoje nejmilejší sušené ovoce, že budu mít na nějakou dobu svačinky vyřešené a místo toho mi přijde tenhle hnus a nic s tím nejde udělat.
Ach jo...
Si zas někdy někdo něco objednám.
Ale jo... objednám. :D Klidně uvítám tip na podobné, ale kvalitnější obchody (potřebujeme hlavně kilová balení konopných semínek a arašídových másel).

Mějte se hezky.

A brzo možná zase něco přibude! Snad trochu veselejšího. ;)

11 komentářů:

  1. Jej, to naštve. Něco takového se mi sice ještě nestalo, ale kdyby jo, tak bych rozhodně taky zuřila. A každopádně děkuju za toto upozornění, protože už asi měsíc se dívám na ten e-shop a házím si věci, které mě zaujali, do košíku (mimochodem, tohle je takový můj koníček, když se nudím - projíždím e-shopy a házím věci do košíku, pak zjistím, že dohromady to dělá okolo pěti tisíc, tak dám pryč nepotřebné věci, skončím tak na tisícovce, ale pak stejně si řeknu, že nemám peníze, tak to celý vymažu. A další den zase.. :D baví mě to a nevím proč :D ). No a tento e-shop mě hlavně zaujal, že má super výběr ořechových máslíček a ještě k tomu tam je osobní odběr v Olomouci zdarma, tak jsem si řekla, že to se vyplatí, tak si někdy něco objednám. Ale ještěže jsem nic neobjednala. Raději asi zamířím do jiného internetového obchůdku :)
    Za mě můžu rozhodně doporučit e-shop biosfera.cz, kde je veeeliký výběr papání a vše je levnější než jinde. Objednávala jsem tam už asi 5x a vždy naprostá spokojenost :) A teď tento týden jsem si objednávala menší balíček na zelenyshop.cz, což je teď nový e-shop a mají tam skvělé věci a značky, které jsem nikde jinde neviděla. A dostala jsem zdarma k nákupu i dáreček (tašku a propisku), takže taky spokojenost :) Už se těším, až budu mít narozeniny a zase si objednám pořádný balík :D a jinak arašídová máslíčka mají super na sufanek.cz - arašídovo-kokosové nebo arašídovo-čokoládové.. TOP <3 Já nikdy arašídová másla moc v lásce neměla (styď se!), ale jakmile jsem ochutnala tady tyto, tak hned jsem si vypěstovala závislost :D a jako bonus je, že Šufánek má sídlo v Olomouci, takže vždy ušetřím na dopravě ;)
    Těším se na další články! Už mi to tady chybělo :) A přeji ti, ať se ti už nic takového s e-shopem nestane a ať manga máš vždy slaďoučké a žužlavé :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Biosféry jsem objednávala už několikrát, hlavně když měli nějakou akci na poštovné zdarma. :D Vždycky jsem byla spokojená.
      Na zelenyshop jsem koukala nedávno a moc mě to nezaujalo, ale zdá se, že tam toho teď mají víc.
      Šufánek jsem chtěla zkusit. Díky za připomenutí. :) Já měla ráda ta slaná arašídová másla ze supermaretů, ale snad úplně ve všech je palmáč. Na to bez soli jsem si už zvykla. Teď ho začal jíst i přítel kvůli bílkovinám, tak by se nám hodilo spíš 5kg balení. :D
      Jinak dělám to stejně! Ale teď jsem propadla postcrossingu, tak hlavně na shopech s pohledy. Pořád přibírám, ubírám... :D

      Vymazat
    2. ... teď koukám na ten Šufánek a mají strašně fajn ceny! A taky jsou másla ve skle. Super. :3

      Vymazat
    3. ¨já od nich měla másla a bylo to v pohodě, ale jak říkáte, kvalita eshopu se pozná až tehdy, když je problém... podobně jsem to měla se Světem plodů ... Jinak biosféra taky vždy spokojenost, Zelený shop tam jsem zkoušela jednou a líbí se mi to, že mají jiné produkty, Šufánek tam objednávám od jejich začátku a jsou to dle mého názoru nejlepší másla na českém trhu... ;-)

      Vymazat
  2. Já teda na Grizly objednávala už více než desetkrát a vždycky všechno bez problémů, velmi rychle vyřízené a pokaždé i s nějakou drobností jako dárkem. Asi prostě není vždy šťastný den..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednávala jsi ořechy nebo sušené ovoce?
      No, o dárku mi psali, ale nikde v balíku nebyl. :D
      Asi se zdají ok, dokud není problém. :(

      Vymazat
    2. Oboje, vždy tam beru zásoby ovoce a ořechů. Posledně jsem měla datle, fíky, jablka, meruňky, švestky a višně, a ořechy asi 3 druhy, a vše bylo v pořádku - a data spotřeby vždy kontroluji, vše bylo až do nějakého 2017.. Ono je to zrovna s těmihle věcmi složité, jsou strašně náchylné na skladování, chytí se na to kdeco. Většinou mám zásoby od rodičů, kteří si toho spoustu suší sami, ale když jsem dlouho z domova, musím spoléhat na štěstí :)

      Vymazat
  3. Ty jo, tak to bych do nich neřekla! Já od nich taky již vícekrát nakupovala, i ořechy a sušené ovoce, a vždy bylo vše v nejlepším pořádku, výborné chuťově i kvalitou, nic rozsypaného, dobrá domluva, tak nevím... :/

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší je osobní nákup prostě. Tohle fakt naštve :/ Já mám hodně dobrý zkušenosti s awa shopem - nemají moc výběr, ale alespoň to konopné semínko tam seženeš levné a kvalitní. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No ty jo, tak to mě mrzí! Já si myslela, kdo ví jak neni grizly v pohodě, ale je fakt, že jsem tam nikdy nic nekupovala. Dobrou zkušenost mám s eshopem Biomana (ale neobjednávala jsem sušené ovoce) a na kanálu youtobuerky Camie jsem viděla pozitivní recenze na sušené ovoce a ořechy v eshopu Svět plodů. Jinak většinou nakupuji v kamenných obchodech, např. Sklizeno..

    Tak přeju, ať se příště zadaří!

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím, jestli je to ještě aktuální, ale já jsem objednávala ořechy na https://www.zodo.cz/. Všechny v pohodě. Případně nakupujeme ořechy a podobné věci v bezobalu, ale nevím, jestli jsi z Prahy. Jestli jo, tak tam zajdi :)

    OdpovědětVymazat