pondělí 21. prosince 2015

Veganská vánoční večeře? ANO!

Původně jsem chtěla napsat víc o veganských Vánocích, ale dostala jsem se k tomu až teď, tak povídání o cukroví vynechám (ale alespoň hodím na konec článku fotky) a přidám sem jen nějaké tipy na veganské večeře.

Minulý rok jsem absolvovala tři večeře, každá z nich  byla jiná..


1. večeře u rodičů - jednoduchý salát z brambor, kyselých okurek, hrášku, hořčice a sojanézy od Kalmy, falafel


2. večeře u přítele - v salátu je navíc vařená mrkev a vařený celer, místo kupované sojanézy je tu domací tofunéza a tofu "vajíčka" (bílé tofu naložené ve vodě s černou solí - má to vajíčkovou chuť), celerový řízek - uvařený celer nakrájený na plátky a obalený v Hrašce, teď i balujeme už i v kukuřičné strouhance, je to tak lepší




3. večeře u babičky - babička předpokládala, že salátu budeme mít už dost, tak udělala bramborovou kaši a k ní kapustové karbanátky, sestra tam má i opečené žampiony, obě máme jídlo zasypané strouhaným sýrem Veganline



Varianta č. 2 u mě naprosto vede, takže bude i tento rok. :)




... a to cukroví

objednáno ze zdravé výživy Bazalka, bohužel bylo nic moc


raw cukroví z restaurace Plevel, ta kokosová roláda byla skvělá

- na první fotce je vidět i cukroví od Sunfood


Hezké Vánoce všem! :)




9 komentářů:

  1. Teeeda, skvělé večeře (i cukroví) :)) Já minulý rok dělala bramborový salát bez brambor (ehm, logika :D ) s bílým sójovým jogurtem a tofu steak :D Co si udělám letos, ještě nevím, ale už bych to měla řešit :D zítra mám v plánu jít do zdravé výživy, tak snad tam něco skvělého objevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah, to teda. :D Nad bílým jogurtem do salátu jsem také přemýšlela. Nejspíš to tenhle rok zkusím, znovu mě čekají tři večeře, první už zítra. :)

      Vymazat
  2. Letos budu mít taky veganskou večeři! Všechno vypadá moc pěkně, hlavně to cukroví :)

    OdpovědětVymazat
  3. To raw cukroví vypadá nádherně! To mě láká nejvíc :) Jinak ten nápad s naloženým tofu v černé soli je úžasný! To by mě vůbec nenapadlo! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt dobrý. S tofu se dá dělat kupa věcí! :)

      Vymazat
  4. díky za nápad s tím vajíčkem alá tofu v černé soli, to určitě zakomponuju... Kdybys chtěla mrknout, tak jsem taky sepsala článek na téma veganské vánoce ;-) http://zdravejist.blogspot.cz/2015/12/veganske-vanoce-od-do-z.html

    OdpovědětVymazat
  5. super inspirace, dík, letos bude taky veganská večeře, tak už pomalu přemýšlím nad salátem :-). A udělám RAW cukroví, už jsem zkoušela RAW dort k narozeninám a povedl se

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě vypadají všechny tyto zdravé recepty perfektně, ale asi bych byla taky pro dvojku, ta mě nejvíc zaujala. Tento rok vyzkouším taky, samozřejmě mi to projde jen u mě :) A to cukroví už jsem zkoušela minulý a povedlo se, letos udělám taky.

    OdpovědětVymazat