sobota 25. července 2015

RawFest 2015 (2. část)

***
Na začátku června se konal druhý ročník RawFestu, jeden článek na toto téma jsem již zveřejnila >tady<. V prvním článků je spousta fotek toho, co jsme tam ochutnali, uteklo pár týdnů a já v konceptech našla zapomenutý druhý díl. Je to trochu blbý, ale.. Aspoň si sama připomínám, jaké to tam bylo.
V druhém díle jsou fotky toho, co jsem si přinesla domů, fotky stánků a na konci bonusová fotka mě, takže nedoporučuju číst až do konce.
***

Stánek Rawzinky jsem si hodně oblíbila, tak jsem si od nich vzala i něco domů. Tři mini dezertíčky, o které jsem se podělila s přítelem (no, on je platil, takže.. :D).
*

Jako další jsem si vzala tři krekry - zeleninový, rajčatový a zelný. Snědli jsme je s avokádovou pomazánkou.♥
*

Eaw tyčinky. Nejvíc jsem se těšila na tu kokosovou, kešu s agáve byla do počtu, protože měli nějakou akci. Ta kešu byla nejlepší!
Když jsme šli podruhé kolem, ochutnala jsem nějakou se spirulinou a ta byla boží. Doteď lituju, že jsem si ji nekoupila.
*

Víc jsem si toho bohužel domů nepřinesla, byli jsme krátce po stěhování, tak jsme měli omezený rozpočet. Ale vybrala jsem si pár věcí, po kterých se v budoucnu podívám ve dravé výživě. Vzpomínám si na paprikové raw chipsy od Lifefodu a sušenou černou moruši.
**

Fotky stánků ponechám bez větších komentářů.



ty boty se mi moc líbily. mít tak pár stovek navíc (stály asi 800,-)..

Lifefood měl spoustu ochutnávek





na chvíli jsme si sedli k vodě

+ bonusová fotka
Po cestě tam. Zrovna si rovnám kraťasy. :D

***

S kým se uvidím na příštím ročníku? :)

20 komentářů:

  1. Raw Revolution kokosovou jsem si taky koupila.. mňaaaam :D
    Já se taaak těším na další ročník :) Doufám, že se tam uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem nikdy neviděla žádnou tvou fotku, tak nemám šanci tě poznat! :D)

      Vymazat
    2. Jaaj, určitě se někdy odhalím na blogu :D A až se bude blížit Raw Fest, tak se domluvíme a někde si dáme sraz :)

      Vymazat
    3. Super.:) Času je dost. :D

      Vymazat
  2. Z těch fotek přímo vyzařuje příjemná atmosféra. Dobroty, co jsi si přivedla, vypadají tedy opravdu báječně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo.:) Akorát mi je líto, že jsem si toho nepřinesla domů víc. Příště na tom musím zapracovat. :D

      Vymazat
  3. Ty mini dezertíky, vypadají skvěle!

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. No tak všechno vypadá skvěle! škoda, že se něco nebude konat tento týden, když jsem v Praze :(
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Boží, příští ročník asi poctím svou návštěvou :D Tvoje fotky mě na to fakt hodně nalákaly! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá krásně :) já mám nejradši cukrárnu Sweet Secret of Raw v Praze :) ty dorty nemají chybu!
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Moc mě lákají ty tyčinky na 3 fotce od spodu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď taky. :D Zrovna jim jsem nějak nevěnovala pozornost.

      Vymazat
  8. tak na tuhle akci asi nemůžu nikdy jet, všechny ty dezerty a tyčinky .. nevěděla bych, co ochutnat dřív :D

    OdpovědětVymazat
  9. O muj boze :D
    Na konci leta mame s brachou v planu jet na food festival, uz kdyz vidim tohle bojim se ze budu mit problem si ze vsech dobrot vybrat :D !
    Nevím proc, ale vubec bych te netipla ze jses zrzka :D,mas krasny vlasy :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heh. :D Já nejsem zrzka, naštěstí. :D Je to vymytá červená. :)

      Vymazat