pátek 2. května 2014

Dubnové radosti

Když končil březen, byla jsem vyděšená, že je čtvrt roku v  háji a já ještě nic pořádného neudělala. Dala jsem si tajně předsevzetí, že další měsíc budu aktivnější a lepší. A stalo se tak.
Dneska mám ředitelské volno (první za tenhle rok!) a vše, co jsem potřebovala, jsem stihla za dopoledne, tak vám teď povyprávím o svém měsíci. :)
Kromě toho, že jsem byla znovu na výstavě voskových figurín a veganské večeři (o které jsem tu nedávno psala), jsem taky...

 hodně pekla..

dvoubarevné muffiny různých velikostí

koláč (před upečením) s rybízem a domácími kompotovanými hruškami a borůvkami

perník, který peču tak často, až se divím, že se ostatním už nepřejedl a ještě
pořád mě o něj prosí
je proříznutý a namazaný meruňkovou marmeládou a pocákaný čokoládou


... moc jsem toho nenaspala..

se svými půlnočními "svačinkami" jsem se už smířila
-zeleninová směs, hranolky z trouby, uzený tempeh a tofu dip
a Simpsonovi♥

Revenge
a tortilka s uzeným tofu, brokolicí, rajčaty, naklíčenou čočkou a mungo fazolkami,..


...začala jsem znovu pravidelně sportovat...

proč nevyužít toho, co nám nabízí počasí?
jedeme se projet do lesa!

bruslení miluju! na bruslích jsem stála po hrozně dlouhé době, naštěstí jsem nezapomněla jak na to
- pro zasmání, na první jízdu jsem měla půjčené starší brusle po bratrancovi, které při každém odrazu svítí :D
naštěstí (nebo bohužel?) mi svíticí brusle byly malé, tak jsem si pořídila zbrusu nové miláčky
dámské černé jsem nenašla, takže ano.. mám pánské brusle
nijak mi to nevadí, jen je mi vždycky divně, když potkám chlapa, který je má taky :D


... poctivě jsem pila..

moje green smoothie :3 kapusta, špenát, máta

...jednou se napila i kuchyňská linka..

až takhle jsem šikovná!
má řepovo-jablečná šťáva skončila opravdu nešťastně
spěchala jsem do školy, tak jsem sestru pověřila úklidem, jen si vezměte, kdyby někdo přišel domů a našel tuhle "krev" na kuchyňské lince... jak by se zděsil :D

.. a poctivě jsem i jedla!..

jedna svačinová:
 brusinková granola s chia gelem, pomeranč a mrkvové kuličky

rychlý oběd u babičky: brambory, tofu, kupa zeleniny


míchaná tofíčka! (tofu na způsob míchaných vajíček)
nedávám do nich černou sůl, tak nějak moc vajíčkově nechutnají (uf..)
oblíbila si je hlavně sestra, já je oceňuju hlavně z hlediska sytosti, opravdu člověka krásně zaplní :3

29 komentářů:

  1. krásně sepsaný měsíc :-* jsem ráda, že je ti fajn! :) řepové šťávy je mi líto, chci spravený brusle a tvůj perník! aaa! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí.. teď můžu mít šťávy kolik chci a kdy chci, máme nový odšťavňovač. :3

      Vymazat
  2. To je moc hezké, muffiny vypadají úžasně teda! Ale na co jsi mě vážně namlsala jsou hranolky z trouby s tofu "tatarkou" alá dipem, mimochodem, v Praze jsme byli také na tom Smoothie, dala jsem si tedy ovocné ale řekni, jak může chutnat "vražedná" kombinace máty, špenátu a kapusty?:DD To si nedovedu vůbec představit!:DD
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Green smoothie je nejlepší! :3 Bylo to mixlé v odšťaveném jablku, alespoň není tak sladké jako čistě ovocné, to mám většinou problém vypít, i když mám malý kelímek. :D

      Vymazat
  3. radost pohledět :D :) chtěla bych se zeptat na perník-máš někde recept? zrovna jsem ho dopekla, podle babičky a přišel mi takovy nezdravý:/ a pak, jak do tortil upravuješ tofu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha, jestli to je ten recept cot u máš "Perníkový koláč s makovou náplní" tak je asi zdravější než ten babičin.. příště upeču podle tebe, jen ten mák mě tam neláká:)

      Vymazat
    2. Díky. :)
      Vlastně je to on, akorát místo vody mléko a o dost méně oleje. Taky mák nějak nemusím (ale je to dobrý zdroj vápníku), ale tady byl super, koláč se doma jako vždy snědl během jednoho dne. :D
      Tohle bylo uzené tofu, které žádnou zvláštní úpravu nepotřebuje, když mám natural, nakrájím ho na tenčí plátky, naložím na pár dní do oleje s česnekem, oregánem a bazalkou a pak opeču na pánvi.

      Vymazat
  4. Krásnééééé ) A jen tak dál, jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
  5. Jů ty smoothies :3 a vlastně i ten koláč bych si dala :D Koukám, že v kuchyni trávíš opravdu hodně času :D Jízdu na bruslích taky miluju, i když nejsem kdoví jak zdatná. Ty ujedeš asi docela dost co, když pořád někam vyrážíš? (soudím dle facebookových statusů :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každou sobotu a neděli a všechny další volné dny jezdím 2,5-3 hodiny. Ale ani nevím, kolik kiláčků bych mohla najet. :D

      Vymazat
    2. ty jo, tak to musí být makačka :D já jedu občas v létě třeba ty 3 hodinky, ale pak po tom týden nemůžu chodit :DD
      ..Tak určitě chápeš, proč jsem v tu chvíli na to Majálesu být nemohla pořád...přesně ty dva, co s napsala nemůžu ani slyšet :D

      Vymazat
    3. Mně to právě moc nepřijde, vždycky to tak rychle uteče, ale v neděli večer bývám mrtvá. :D Věřím, že bych zvládla víc, ale bohužel mám astma a někdy cítím, že to pro plíce není zrovna ok, tak bych snad i měla trochu zvolnit. :/

      Chápu, chápu.. přeci si nebudeš způsobovat žaludeční nevolnosti. :D

      Vymazat
  6. Ten perník! ♥ Bych taky chtěla, abys mi ho pořád pekla :D a kolo bych už taky mohla vytáhnout :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tečou mi sliny, jak vidím všechny ty dobroty pohromadě :) Nejvíce se bych si vychutnala pečené - ten dort vypadá fakt skvostně. Ňam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Zase mě dneska přepadá pečící nálada. :D

      Vymazat
  8. Perník i muffinky bych si dala hned :) Nádhera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Zrovna se mi pečou další muffiny, tak se stav. :D

      Vymazat
  9. Teď mám zase hroznou chuť jít něco napéct, jak se koukám na ty tvoje dobroty :) . Nedočkavě čekám, až začne zrát ovoce na zahradě, já totiž ovocné koláče raději dělám z čerstvého než zmraženého (navíc to mražené mám kupované, protože mě nenapdalo to naše zamrazit :( ). Perník, muffiny a ten ovocný dort vypadají moc krásně!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky radši z čerstvého, ale to všechno teď padá do nového odšťavňovače, tak využívám mraženého ovoce a kompotů, oboje mám domácí tak aspoň tak.. :)
      Děkuju. :)

      Vymazat
  10. Mňam! Vypadá to všechno hrozně dobře.. Projížďky/procházky lesem jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. samé dobroty! a dneska jsem měla v mangaloo taky špenát, kapusta, máta a bylo to hrozě dobrý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dokonalá kombinace.♥ Včera jsem měla ještě tu s polníčkem, ale nebyla tak skvělá.

      Vymazat
  12. Jééé chci míchaná tofíčka a řepovou šťávu <3 Ty si baštíš !

    OdpovědětVymazat
  13. jee, to jsi krásně napsala tenhle článek:) asi taky musím začít víc fotit:D po všech jídlech bych se hned vrhla, hlavně po tom perníku, mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :)
      Jen foť. Na tvoje články se těším. :p

      Vymazat