čtvrtek 6. března 2014

Prázdninové leháro

Tak jsem se i já dočkala a mám týden prázdnin. Týden, který je bohužel už skoro u konce.
Nepatřím mezi lidi, kteří si na prázdniny dělají velké plány, jednou na hory a jdou si lámat nohy na lyže.. Já si radši pěkně dlouho pospím a klidně strávím polovinu týdne v posteli, dívám se na seriály, vařím, peču, jím a jím. To je pro mě ideální.
Přes víkend jsem hlídala mladšího bratrance, zašli jsme na smoothie a masážní křesílka = dokonalá kombinace.
S březnem pro mě také začaly práce na zahradě - tenhle rok bude zahradě spíše moje záležitost, tak doufám, že se mi podaří vypěstovat alespoň jednu hezkou mrkev.
Oficiální začátek prázdnin v pondělí jsem oslavila nekonečně dlouhým spánkem a povalováním - z postele jsem vylezla maximálně pro jídlo. V úterý jsem vyrazila na menší nákup, dala se do pečení, tečka. Středa byla náročnější, brzo ráno jsem odjela do města s cílem koupit něco na sebe - za celé hodiny se mi nelíbila ani jedna věc a pak, když to chci vzdát, konečně najdu něco vyhovujícího! Také jsem byla s babičkou na obědě, ale zklamalo mě to, vždycky se tam tak dobře najím a teď? Pff... Nálada se mi zlepšila, když jsme se sešly ještě se sestrou a náhodou zjistily, že pizzerie, která v našem městě dělá pizzu s veganským sýrem, přesídlila na dostupnější místo. Tak za vlast padla pizza. Myslím, že teď bude pizza padat za vlast dost často. Odpoledne jsem se ještě sešla s kamarádem. Díky naší výpravě mám novou knihu. :)

Dneska mě čeká velký úklid a příprava na zítra - budu kuchtit jídlo na mou sobotní oslavu, zítra mám totiž narozeniny. Ne, že bych se nějak těšila, narozeniny nemám moc ráda (stejně jako Vánoce, Silvestra, Valentýna,.. :D), ale bude to jen malé posezení, něco napeču, něco se popije (něco víc) a konec. No stress.


můj dnešní oběd - červená čočka s česnekem, cuketou a rajčaty
posypáno nori řasou a černým sezamovým semínkem
a prosím, povšimněte si ozdobně rozkrojené ředkvičky!

Znáte to, když jíte polévku  a vyplave vám z ní dinosaurus? Já už ano.
tyhle těstoviny mi musel kdysi koupit bratranec, jinak bych z obchodu neodešla :D
jsou přeci úžasné
včera část z nich navštívila super zeleninovou polévku

Taky jsem se konečně vrhla na tu jablečnou mouku ze >zajícové krabice<. Zkusila jsem variantu s kiwi a přidala trochu kokosového cukru. Konečný výsledek mě docela překvapil, jeden koláček jsme si rozdělili a snědli, s dalšími jsem vykouzlila něco jiného.
taková malá ukázka tzv. prasečího dne, který tu probíhá tak jednou za dva týdny
účastní se ho sestra, její přítel a moje maličkost
- kiwi dortíček, banán v čokoládě a to, co vypadá jako pobledlá bramborová kaše, to je kokosový pudink

Pokud se v blízké době nervově zhroutím, může za to můj stařičký notebook. Naštěstí za pár týdnů budu mít nový, jen na něj musím vydržet šetřit. Což je problém. Znáte to.. Ale snažím se, za poslední dobu jsem si koupila jenom pár věcí. Třeba tenhle čaj máta + lékořice, zrovna ho piju. Bohužel je to celkem zklamání. Mátu miluju, lékořice mi tady prostě nejede.
Babička mi doplnila zásobu chia semínek (děkujeme!) a nově se u mě zabydlel carob (zatím jsem měla jen carobovou nutellu, prášek mám poprvé).

Loučím se, užijte si víkend, který tu máme za chvíli! 

12 komentářů:

  1. takže ideální prázdniny :P anoo, víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, jak každý vnímá prázdniny trochu jinak :) Já to mám většinou tak, že se chvíli válím, ale pak už zase peláším dělat věci, na které normálně nemám čas :D
    ...což je někdy právě ale to ležení a jedení :D
    Předběžně přeji všechno nejlepší k narozeninám, to já je mám ráda moc, protože dostávám dárky >:D Nee, abych byla upřímná-spíš nemám ráda ten "šrumec" okolo.
    Prasečí den vypadá báječně, stejně tak dinosauří těstovinky :D
    Užij si prázdniny a hodně štěstí s mrkvemi ;¨)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Já radši dárky dávám, než dostávám. :D

      Vymazat
  3. Taky bych měla napsat nějaký další prázdninový článek :-D Wendy užívej prázdniny než nám to skončí :-(
    Pro mě je taky ideální být dom, péct a relaxovat :-) Jo a předčasně přeji všechno nej nej nej !! <3 Taky jsem ryba, mě to chystání oslavy taky čeká a upřímně, nesnáším oslavy a když mi někdo přeje :-D Je to milé, ale vždycky se hrozně červenám :-D
    Ty tvoje dobrůtky vypadají skvěle :-)
    Odkaď jsi, že máte pizzerii s veganskými prvky ? :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, jsme tak stejné! :D
      Taky se citím divně, když mi někdo přeje, proto mám radši, když má narozeniny někdo jiný. Hlavně z té oslavy můžu odejít, kdy chci a tahle je moje, tak tam musím sedět celou dobu. -_- Za chvíli mě to čeká, tak snad přežiju. :D
      Děkuju za přání *červená se*. ♥

      Jsem z Hradce Králové. Ale vegan sýr už mají pizzerie ve více městech. :) https://www.facebook.com/pizzavegana.cz?fref=ts

      Vymazat
  4. Tak nám na zahradě vždy mrkve vyrostou zmutované :D , já je mám nejradši ještě jako malinké,to se pak ani nemusí čistit, jenom opláchnout a jsou krásně sladké! Závidím tu veganskou pizzu :O Lékořici fakt nemám ráda, ale karob můžu všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slaďoučké mrkve jsou nej! Teď jsem si koupila nějaké v obchodě a jsou pěkně hnusné. :D
      Třeba dělají vegan pizzu i ve tvém městě :) > https://www.facebook.com/pizzavegana.cz?fref=ts

      Vymazat
  5. Proč nejím taky tak hezky =D

    OdpovědětVymazat
  6. Moje prázdniny teď začaly, strašně jse se na ně těšila :))) Já o jarních taky nelyžuju, ale plánuju moc ráda, i když máloco z toho skutečně taky vyjde :D
    Fotky jsou super, ta čočka vypadá báječně :) Stejně tak ty těstoviny, když jsem byla malá, máma dávala do polévky dost podobný, ale dinosauři jsou lepší :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super pocit mít prázdniny, když je mají všichni už za sebou, že? :D
      Já se do těch dinosaurů zamilovala. :D
      A děkuju. :)

      Vymazat
  7. A já už jarní prázdniny nemám, za to mám zkouškový, který si můžu udělat krátký a pak se jen flááákat:)
    Jinak my máme na zahradě maliny a kanadské borůvky a tím to končí:(
    A nebudeme nikomu říkat o mých pokusech o cukety....:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maliny závidím! Ale my máme zase ostružiny. :3 :D

      Vymazat