středa 11. prosince 2013

Dinner tips!

Vzhledem k tomu, že toho na zítra musím hodně udělat, snažím se tomu vyhýbat a radostně to oddaluju, sleduju Doctora Who a po přetřídění fotek přišel čas i na blog. 3x hurá!

Dneska vám přináším pár tipů na večeře. Vše je samozřejmě veganské. :)
Dřív jsem večeřela hlavně saláty, saláty a saláty, nyní večeřím o něco pestřeji.

Zeleninové směsi...
... s pohankou
... s červenou čočkou
Pomazánky
ředkvičková
mrkvová
Kaše, polévky
mimozemská kaše, stačí mít jednoho středně vysokého mimozemšťana
nebo brokolici, cuketu a hrášek
zakápnuté olejem s rajčátky a slunečnicovým semínkem je to dokonalé
celerová kaše, opečené ovesné vločky se sezamovým semínkem, cuketa, ceria, česnek
polévka ze zelí, brambor, rajčat, červené papriky
Jiné
specialita podniku - narůžovělé těstoviny od řepy
zatoastovaný celozrnný rohlík s uzeným tavenýrem a špenátem :3


A co vy rádi večeříte?Jaké jsou vaše oblíbené kombinace?

10 komentářů:

  1. večeře jsou snad nejhorší:)
    ale nejradši mám ty od lásky - většinou nějaký křupavý pečivo s hromadou zeleniny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě taky dřív byly nejhorší, ale teď jsou nejhorší odpo svačiny, tam nevím co si dát. :/ :D

      Vymazat
  2. To vypadá všechno tak nádherně, že uvažuji o tom že něco z toho vyzkouším. :))

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi všechno mńami!:P Nejvíc obdivuju ty řepové těstoviny, ale asi by mi nechutnaly, jak jsou nasladko:D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, většinu určitě vyzkouším taky :) Z čeho je ta ředkvičková pomazánka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jemně nastrouhaná ředkvička s domácí tofunézou. :)

      Vymazat
  5. Jsem ráda za tuto inspiraci, protože já věčně nevím co večeřet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odporúčam ti vyskúšať ak si ju ešte nerobila cviklovu polievku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řepu mám ráda, vlastně v té polévce na fotce je také. Ale nějakou vyloženě řepovou jsem ještě nezkoušela, takže díky za tip. :)

      Vymazat