sobota 15. června 2013

(achjo, zase mám vymyslet nějaký nadpis :D)

Ahoj. :)) Jak se máte? Co vyvádíte? 
Já jsem jenom nějakým zázrakem tenhle týden přežila. Měla jsem pocit, že na mě něco leze, jakmile jsem přišla ze školy, lehla jsem a usnula. Ve středu jsem se vykopala ven z postele s velkými obtížemi, naštěstí to bylo jen na chvíli. Šlo se do botanické zahrady, musím přiznat, že jsem netušila, že tu něco takového máme. Bylo to zajímavé, ale většinu spolužáků to moc nezaujalo. :D Přinesla jsem si domů pár lístků, květů a útržků různých rostlin, jejichž jména mi už nejsou známá. :D Ochutnala jsem lístek z tea tree, nějakou sladkou bezkalorickou šťávu, která vytékala přímo ze stromu, měla jsem i kus aloe, to jsem si hned přiložila na škrábanec, pomáhá to hojení. :) Pro mě to byl zajímavý den. Víte třeba to, že je dobré dát si alespoň jednou za 14 dní avokádo? Je to dobré na dámské orgány. :D
Ve čtvrtek jsem už zůstala doma a jsem za to ráda, během dne mě začalo dost bolet v krku, přišla teplota.. takže nic moc. Víkend musím proležet, abych byla příští týden použitelná. Nemůžu si už dovolit ve škole chybět, musím do práce... bleh. :D Jenom jsem dneska chvíli doučovala bratrance angličtinu, ale.. nemám na to asi nervy. Achjo. :D Snad se máte nějak líp. ;)

O tomhle jídle si teď můžu nechat jenom zdát, protože s tím bolavým krkem sním tak maximálně smoothie nebo polévky. :D
cuketka ♥
puding z vody, s jablky a skořicí
nejlepší puding vůbec..
se sojovým mlékem, rozmačkaným banánem, velkým množstvím kokosu,
hořkou čoko a jahodama
dojídání se
aneb když nemám celý den čas na jídlo a k večeru přijdu hladová :D
muffiny s jahodama, jablko se skořicí
z nákupu - papriky, banány, ďobáčky, arabský chléb, hnědá rýže,
oříškovo-mandlové tofu z DM a sojanéza (tam se nelekejte toho data trvanlivosti :D,
je to starší fotka ;) )
oříškovo-mandlové tofu, zelenina, dýňová semínka
jídlo pro sestry přítele.. jo, jo, učíme ho veganství :D

16 komentářů:

  1. Zase ty muffiny...áách :)) a skvělý nákup, "ďobáčky" zní tak roztomile :D brzo se uzdrav, ať si zase můžeš dopřávat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. prď na nadpisy, milá zlatá
    do botanické zahrady jedu v úterý, až do Německa!:D vytékající šťávy třeba taky ochutnáme:O
    kde pracuješ?:) a já věřím,že se vyležíš!
    cuketku jsem měla dneska k obědu :) a ten 2. puding vypadá moc dobře :P
    proč se jmenují ďobáčky?:D a tahle příchuť tofu musí být božííí<3

    OdpovědětVymazat
  3. ďobáčky jsou skvělé a moc se mi líbí ten puding, taky mě občas chytne taková pudingmánie a pak zkouším úplně neuvěřitelné variace =)

    OdpovědětVymazat
  4. aha, tak to pardon :D já nevím, čím by se to dalo nahradit, možná tam to vajíčko nemusíš dávat vůbec, ale jen víc vloček, ikdyž chuť to nebude mít už vůbec žádnou, ale to do omáčky nevadí :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. to mandlové tofu zní lákavě :) a ty pudingy musejí být opravdová dobrota :) taky když jsem třeba u přítele od odpoledne a přijedu domu v 9 tak sežeru snad celou ledničku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten puding je boží! ^^ Chutná to oříškovo-mandlové tofu opravd oříškovo - mandlově? xú)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten puding byl fakt nejlepší, jaký jsem kdy měla. Teď se chystám zkusit pistáciový s mandlovým mlékem, tak jsem zvědavá. :)

      Jo, jo. Tofu tak vážně chutná. Je to zajímavá změna, ale nějak jsem od něj čekala víc... hlavně za ty peníze. :D

      Vymazat
  7. Napiš nám, jak chutná to oříškové tofu, vždycky na něj koukám, ale neodvážím se:D

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, špagety miluju a ten puding vypadá luxusně:)

    OdpovědětVymazat
  9. wow, to zní moc dobře :) makové mléko už mám takovou dobu v plánu :D no snad se k němu někdy dokopu a přitom to není nic složitého :D zklamalo? proč? nebylo to moc mandlové? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mmmm hlavne tá cuketa na 1 obrázku vyzerá bezkonkurenčne! Dúfam že sa ti darí a že si to nevzdala :) Drž sa.. Ty to zvládneš..:)

    OdpovědětVymazat
  11. To o avokádu je fakt zajímavé :D
    Jídlo vypadá krásně, hlavně mě teda zaujal puding :)

    OdpovědětVymazat
  12. nápodobně, já se se švihadlem kamarádka prostě nestanu :D aha, to je jedno stejně si ho nemám kde koupit :)

    OdpovědětVymazat
  13. já vim jsem divná, ale prostě kaší se nelze vzdát, už jsem si zvykla na teplý sladký snídaně, bez toho to prostě nejde :D navíc mi máme doma pořád chlad :)

    OdpovědětVymazat
  14. V botanické zahradě jsem párkrát byla a taky mi to připadalo docela zajímavé...teda když to nebylo nějak na dlouho. Ale žádné ochutnávání ani trhání se tam nekonalo:/...jak děláš ten puding z vody? To rozmixuješ vařená jablka s vodou? Fotky jsou nádherné :) co jsou ďobáčky? :D

    OdpovědětVymazat
  15. Zatím jsem měla jen uzené tofu, ale oříškové? To bych chtěla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat