pondělí 24. prosince 2012

1st post

Ahoj, ahoj, tak se tu vítám. :)
Blog je založen před chvílí, tak tu zatím nic moc nečekejte, bude se ještě chvíli dolaďovat (a přiznávám, že s blogspotem moc neumím).
Vše, co je potřeba o mně (ne)vědět, je napsáno vpravo v menu. To ostatní se dozvíte, budete-li číst/sledovat můj blog. Nejsem si ještě moc jistá, jak to tu povedu, ale v plánu je sem dávat to, co mám ráda. Přidávat fotky a sem tam i něco napsat. Snad si najdu nějaké čtenáře a nebudu tu jako největší FOREVER ALONE! (Určitě budu, vždycky jsem.) :D
jedna ne tak stará fotka, ráda chodím (válím se) v listí
Dobrou noc, Wendy.

3 komentáře:

  1. děkuji za hezký komentář :) přeji hodně štěstí s blogováním :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak vítej! :)
    symbolické založení o štědrý den - to přinese štěstí!

    OdpovědětVymazat
  3. přeju hodně zdaru v blogování! :) jinak taky jsem vegetariánka (vlastně veganka) a mám rozdvojenou (možná i roz 3/4/5 nou osobnost :D) :D..a pokud bys náhodou chtěla, připoj se ke mě na blogu do giveaway (takový dodatečný vánoční dárek) :)

    OdpovědětVymazat